اس ام اس و جوکهای جدید و زیبا
تبادل لينگ خودكار

سلام خوبی ؟ سند یا جوازی که معتبر باشه داری ؟؟ خیلی مهمه

آخه میخوام یوزارسیف رو آزاد کنم !!!

***

اگه دیدی کسی محکم بهت لگد زد ناراحت نشو، چون خیلی توپی!

***

میدونی چقدر دوست دارم؟ به تعداد تارای موی سرت ضرب در تعداد نفسهایی که تا اخره عمرت میکشی به علاوه تعداد ه هرچی ستاره تو اسمونه..

***

آنگاه که … ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس می کنی؛ به خاطر بیاور که… زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است.

***

آسمان را قسمت کردند:…..تکه ای برای برکه…..تکه ای برای رود….تکه ای برای دریا دلم را قسمت کردند:……….تکه ای برای تو….تکه ای برای تو……تکه ای برای تو.…

***

شبی غروب می کنم کنار چشمهای تو/ وبی گناه می روم به دار چشمهای تو/ من از تمام عاشقی به این بسنده می کنم /که یک دقیقه سر کنم کنار چشمهای تو …

***

با ما باشی یا تنها، اینجا باشی یا آنجا، برکه باشی یا دریا، جنگل باشی یا صحرا، هر چه باشی تو هر جا، یادت همیشه با من است…

***

اگر می خواهید حقیقتی را خراب کنید ، خوب به آن حمله نکنید، بد از آن دفاع کنید. شریعتی

***

همیشه شعله های بزرگ ناشی از جرقه های کوچک است. دانته

***

هرگاه بفهمی اهدافت را خودت تعیین می کنی، می فهمی زندگی ات را هم خودت شکل می دهی.وین دایر

***

برای قضاوت در مورد موفقیت خودت ببین چه بدست آورده ای و در قبال آن چه از دست داده ای

,,

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هو فروش+ترفندهاي افزايش آمار و آدرس http://WWW.ya-hoo.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در كادر مخصوص تبادل لينگ هوشمند نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 22521
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1